مجموعه   TTM با همکاری کارشناسان و متخصصین باتجربه در جهت اهداف تعیین شده گروه، با تعهد به رعایت مقررات و آیین نامه‌های روز کشور و جهان، با صداقت و شفافیت مسیر خود را در جهت برآورده کردن تمامی نیازهای مشتریان و خلاء های فنی پروژه‌های در دست اقدام طی نموده است.

کارشناسان ما متعهد به ارائه خدمات مطلوب  فنی مهندسی و یافتن بهترین راه کار در سریع تر زمان ممکن برای مشتریان و کارفرمایان می باشند و از مراحل ابتدایی تا انتهای هر پروژه بسته به نیاز مشتریان کنار ایشان حضور دارند و برای دستیابی به هدف مورد نظر از طریق ارائه راه کارهای بهینه همراه مشتریان خواهند بود.

خدمات فنی و مهندسی

کارشناسان ما در هر پروژه با بازدید از کارگاه و بررسی شرایط پروژه و نقشه های اجرایی ، مستندات لازم را جهت کارشناسی و آنالیز جمع آوری می کنند . این کار به تسلط کامل به شرایط فیزیکی پروژه و ارائه راه کارهای عملی و واقعی متناسب با شرایط پروژه کمک خواهد کرد.

بازدید از پروژه

پس از جمع آوری اطلاعات لازم از وضعیت پروژه ، محاسبات و آنالیزهای فنی بتوسط بخش فنی و مهندسی مجموعه ی TTM صورت می گیرد و سپس متناسب با پروژه و نیازهای کارفرما سیستم های بهینه از اساس نتایج آنالیز انتخاب می گردند.

آنالیز سیستم

مرحله ی بعدی تهیه گزارشات فنی و توجیهی بر اساس نتایج به دست آمده از مراحل قبل می باشد. در این بخش با مقایسه سیستم های مختلف و بررسی مزایا ، معایب و مصرف انرژی آن ها و در نهایت برآرودهای مالی پروژه گزارش تهیه و تدوین می شود.

تهیه گزارش های فنی و توجیهی

از مهم ترین بخش های خدمات فنی و مهندسی ، جلسات مشترک با کارفرما می باشد. چراکه علاوه ارائه گزارشات فنی و مشاوره ایشان در خصوص انتخاب سیستم بهینه ، این دیدارهای حضوری باعث ساختن اعتماد دراز مدت با مشتریان بر پایه صداقت و درستی خواهد بود. یکی از ارزش های مجموعه ی TTM اعتماد قلبی به صداقت و درستی به عنوان تنها راه حل ساختن اعتماد بلند مدت در تعامل با منابع انسانی و مشتریان است.

جلسات مشترک با مشتری

پس از جلسات مشترک با کارفرما و مشاوره ایشان ، با انتخاب سیستم بهینه ، نوبت به طراحی سیستم های مکانیکال پروژه می باشد. در اینجا علاوه بر هماهنگی های لازم با کارفرما با بخش معماری و طراحی داخلی پروژه نیز جهت طراحی بر اساس نیازی های طرح و پروژه اقدام خواهد شد تا رضایت مشتری و طراح در این بخش برآورده شود.

طراحی

با توجه سابقه بلند مدت مدیران و کارشناسان مجموعه توسعه تدبیر و تلاش ماندگار در صنعت تهویه مطبوع و با آگاهی لازم از بازار تهویه مطبوع ایران و روز دنیا ، کارفرما را علاوه بر خرید و تامین تجهیزات پروژه از کالاهای معتبر ، با کیفیت و با اصالت به خرید بهینه از لحاظ اقتصادی نیز همراهی می کند .

هم چنین TTM  نیز خود ارائه کننده ی کالا از معتبرترین شرکت های تامین کننده خارجی بوده و با سبد متنوع کالا دارای کلاس استاندارد جهانی نیازهای کارفرما را برآورده خواهد کرد.

مشاوره

 

برای بالا بردن میزان رضایتمندی مشتری پس از طراحی و خرید محصولات ، شرکت توسعه تدبیر و تلاش ماندگار خدمات نظارت در حین نصب و راه اندازی را از طریق تیمی از مهندسین و تکنسین های مجاز و آموزش دیده که بر کلیه امور نصب و اجرا نظارت می کنند ارائه می دهد تا از کیفیت نصب واجرای محصولات بر اساس طراحی و نیازهای پروژه  اطمینان حاصل نماید.

نظارت

تکنسین های مجاز نصب مناسب در شرایط استاندارد و طبق ضوابط فنی را بررسی و از عملکرد صحیح دستگاه ها اطمینان حاصل می کنند و سپس با تاییدیه دفتر مرکزی ضمانت نامه دستگاه فعال می گردد.